Pakket informatie

Onderstaand vindt u meer uitleg over de verschillende items die u in de pakketten kunt vinden.


Community Building

Het opbouwen van een online community is waardevol. Een online community bestaat uit personen die u volgen via social media. Deze volgers zijn geïnteresseerd in uw producten en/of diensten en kunnen via bijvoorbeeld hun tijdlijn op Facebook berichten van uw bedrijf voorbij zien komen. Een online community is zo waardevol omdat deze potentiële geïnteresseerde klanten niet alleen uw berichten lezen, maar hier ook op kunnen reageren met bijvoorbeeld 'vind ik leuk' waardoor deze online community voor u kan werken als een extra verkoop- en informatiekanaal.


Content Creation

De verschillende pakketten bieden verschillende vormen van content creation aan. Content creation, in algemene zin, houdt in dat u de doelgroep triggert door op het juiste moment de juiste boodschap uit te dragen. Afhankelijk van welke social media voor uw bedrijf worden ingezet kan dit bijvoorbeeld een bericht op Facebook of Instagram zijn. Door te spelen met interactieve berichten via de verschillende social media zullen uw bereik en online community worden vergroot. Zoals aangegeven bieden de verschillende pakketten ook verschillende vormen van content creation aan. Het BASIS pakket biedt 1 bericht per week aan, het PRO pakket 2 berichten per week en het EXCELLENT pakket 3 berichten per week. De soorten berichten zullen verschillen van soort en type social media. Zo zou een bedrijf dat een PRO pakket afneemt bijvoorbeeld 1 keer een bericht via Facebook kunnen verspreiden en 1 keer een bericht via Twitter per week. De soorten berichten en typen social media die worden ingezet wordt uiteraard overlegd met u als opdrachtgever.


Social Dialogue

Via verschillende social media is het mogelijk om vragen te stellen en/of opmerkingen te plaatsen. Social Dialogue houdt in dat deze vragen van klanten en potentiële klanten voor u worden beantwoord. Door online de dialoog aan te gaan wordt meer content gecreërd en kunnen klantrelaties worden opgebouwd. Wanneer duidelijk antwoord wordt gegeven op vragen die worden gesteld krijgt de consument meer informatie en tegelijkertijd wordt het bedrijfsimago versterkt.
 

Campagne

In het EXCELLENT pakket wordt één keer per jaar een campagne aangeboden. In samenwerking met u als opdrachtgever zal een campagne worden opgezet waarbij SocialBirds de social media zal verzorgen. Doelstelling van een campagne is natuurlijk om zo veel mogelijk klanten en potentiële klanten te bereiken. Door samen een passende campagneplanning op te stellen wordt gezocht naar de ideale manier om een dienst of product zo goed mogelijk te promoten.   
 

Support

Voor de support wordt in de pakketten onderscheid gemaakt tussen 'support' en 'email support'. Beide vormen van support bieden hetzelfde, namelijk dat u als klant te allen tijde vragen rondom social media kunt stellen. 'Support' houdt in dat de klant alle vragen en problemen telefonisch kan voorleggen, deze vragen worden direct beantwoord. 'Email support' houdt in dat de vragen per mail gesteld worden en dat hier binnen 24 uur op gereageerd wordt.  
 

Opstartkosten

Op het moment dat u geinteresseerd bent in een samenwerking met SocialBirds en u één van de pakketten af wil nemen komen hier eenmalig opstartkosten bij kijken. De eenmalige opstartkosten bedragen €89,-. Voor dit bedrag zal SocialBirds de social media die u als bedrijf gaat gebruiken professioneel voor u opzetten, denk hierbij aan het opstarten van de pagina's, het plaatsen van logo's en foto's het instellen van de privacy-instellingen om de vindbaarheid zo goed mogelijk te maken, het formuleren van een aantrekkelijke tekst in uw informatiebeschrijving en meer.






Aanvragen!